جانجان: در بازی فردا(سه شنبه) تشویق هوادارن امتیاز ساز خواهد بود

در آستانه دومین بازی نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر استان سراغ بازیکن محبوب و مربی خوش ذوق و با روحیه گازال آقای محمد صالح جانجان رفتیم و از او در باره بازی فردا پرسیدیم:
جانجان با اشاره به اینکه در بازی مقابل استقلال میناب یکی از دو بازیکن جدیدمان را در اختیار خواهیم داشت گفت ما در این بازی فقط به برد فکر می کنیم و تشویق و حمایت هواداران قطعاً در این زمینه تأثیر بسزایی خواهد داشت.
محمدصالح جانجان با اشاره به اینکه در این بازی تمامی بازیکنان خود را در اختیار خواهیم داشت افزود تیم استقلال را در بازی قبل دیده ایم و کاملاً نسبت به آن شناخت داریم. درست است که این تیم در جدول جای خوبی ندارد اما اصلاً نباید آنرا دست کم گرفت . استقلال میناب یکی از بهترین تیمهای حال حاضر لیگ برتر است و بدون شک در دور برگشت برای همه تیمها مشکل ساز خواهد شد. اما ما با آگاهی از این مسئله با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.
جانجان در پایان با دعوت از هواداران به تشویق بازیکنان افزود : من هم یک فوتبالیست هستم و بهتر از هر کسی می دانم که تشویق هواداران چقدر روی روحیه بازیکن تأثیر گذار است. مطمئن باشید اگر فردا تماشاگران بدون توجه به حاشیه ها فقط تیم خودمان را تشویق کنند – البته تا الان هم همینطور بوده – ما با قدرت مضاعف بازی خواهیم کرد.
کاپیتان سابق گازالیها و مربی فعلی این تیم گفت من و آقای خویشکار تیم حریف را بررسی کرده ایم و برای گرفتن امتیاز از این تیم کاملاً آماده ایم . بازیکنان هم کاملاً سرحال و آماده اند. فقط می ماند حمایت هواداران که مطمئنم مثل همیشه تیم را همراهی خواهند کرد. انشاءالله سه امتیاز این بازی را با کمک هواداران عزیز خواهیم گرفت.

پایگاه خبری باشگاه فرهنگی ورزشی گازال جناح

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند