قالب وبلاگ موسیقی آسمان

قالب وبلاگ موسیقی آسمان ، این قالب وبلاگ بسیار زیبا ، توسط سایت اسلاید اسکین ارائه گردید.

قالب وبلاگ اسلاید شو ۲ ستونه بسیار زیبایی که ازتصاویر فوق العاده استفاده شده است. در تصویر ثابت دکمه پخش موسیقی بزرگی می باشد که خارج از جو زمین می باشد و هندزفری دور آن را احاطه کرده است و در تصاویر متحرک این قالب یک عقاب و یک کودک که تمام سیاره ها را با نخ در کنار هم نگه داشته است و ساختمانی که از طرح های گرافیکی اشباع شده است این قالب دارای تم سورمه ای رنگ عرضه شده است . دراین قالب علاوه بر ویژگی اصلی قالب های سایت که سئوی کامل و سبز می باشد و ایندکس سریع مطالب مورد نیاز شمارا به همراه می آورد شما شاهد تصاویر گرافیکی و طراحی های بسیار زیبایی از جمله یک خانه ی رنگارنگ در یک تصویر و یک عقاب بسیار زیبا و بزرگ در تصویر دیگر هستیدو همچنین کودکی که چند بادکنک بزرگ را به دنبال خود می کشد . به امید رضایت شما از این قالب ارزشمند .

قالب وبلاگ موسیقی آسمان

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ نقاشی,قالب هنری,قالب اسلاید شو نقاشی,قالب وبلاگ,قالب وبلاگ نقاشی,قالب طراحی,قالب وبلاگ موسیقی,قالب موسیقی,قالب وبلاگ آسمانی,قالب آسمانی,قالب وبلاگ آسمان,قالب آسمان,قالب وبلاگ کیهانی,قالب کیهانی,قالب وبلاگ پرواز,قالب پرواز,قالب وبلاگ عقاب,قالب عقاب

Ghaleb Weblog musighie aseman

در این قالب وبلاگ که با موضوع موسیقی آسمان طراحی شده ، بیشتر از رنگ (نارنجی,بنفش,مشکی,سفید,زرد,آبی,سبز,سورمه ای) استفاده شده است.

دریافت کد قالب در ادامه مطلب

برای دریافت کد قالب وبلاگ موسیقی آسمان لطفا اینجا کلیک کنید.

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند