وضعیت ستاره های استقلال از زبان امیری

به گزارش «تابناک»، علی امیری معاون باشگاه استقلال گفت: آندرانیک تیموریان از باشگاه استقلال یک هفته مهلت خواسته تا پیشنهادات خارجی‌اش را بررسی کند و بعد از آن شرایطی را برای حضور در استقلال بگوید.

 امیری پس از خروج از دفتر علی فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مجتبی جباری و اینکه گویا این بازیکن به تماس مسئولان باشگاه استقلال جواب نمی‌دهد، اظهار داشت: ما با مجتبی صحبتی نداشتیم و اصلاً با او تماسی نگرفته‌ایم که او نخواهد جواب ما را بدهد. حاج‌آقا (فتح‌الله‌زاده) بحث ادامه حضور مجتبی جباری در استقلال را به امیر قلعه‌نویی سپرده است و قرار است سرمربی استقلال در این رابطه صحبت‌های لازم را با جباری داشته باشد.

معاون باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت آندرانیک تیموریان برای حضور در این باشگاه گفت: از روز گذشته تا کنون اتفاقی نیفتاده است. سرژیک تیموریان برادر بزرگتر آندرانیک تیموریان که به عنوان مدیر برنامه‌های او عمل می‌کند روز گذشته به ما اعلام کرد یک هفته مهلت می‌خواهند تا پیشنهادات خارجی تیموریان بررسی شود و در صورتی که با یکی از باشگاه‌های خارجی به توافق نرسید اولویتش در ایران بازی در تیم استقلال خواهد بود.

امیری در پاسخ به این سوال که یک هفته زمان برای تیموریان زیاد نیست و استقلال در این مدت ممکن است این فرصت را از دست بدهد تا بازیکنان دیگری را جذب کند بیان داشت: بازیکنی مانند آندرانیک تیموریان آنقدر ارزشمند است که به خاطرش یک هفته صبر کنیم.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که جواد نکونام و مهدی رحمتی از چه زمانی در تمرینات استقلال شرکت خواهند کرد، گفت: اتفاقاً امیر قلعه‌نویی هم پیگیر این موضوع بود و من فکر می‌کنم تا قبل از سفر استقلال به اوکراین این دو بازیکن در تمرینات استقلال شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص اینکه امشب قرار است فرهاد مجیدی هم برای تمدید قرارداد با استقلال به دفتر فتح‌الله‌زاده برود اظهار داشت: آقای مجیدی با استقلال قرارداد دو ساله دارد که یک سال از آن هنوز باقی مانده است که اگر هم امشب بخواهد به دفتر فتح‌الله‌زاده بیاید فقط به خاطر دیدن اوست. مجیدی حتی در تمرینات استقلال شرکت کرده و این موضوع نشان می‌دهد او برای ادامه حضور در استقلال مشکلی ندارد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص عدم حضور امیرحسین صادقی در دفتر علی فتح‌الله‌زاده گفت: امیرحسین صادقی طبق اعلام قبلی قرار بود امشب به دفتر فتح‌الله‌زاده بیاید تا در خصوص مسائل پیرامون قراردادش صحبت‌های نهایی را انجام بدهیم اما این بازیکن طی تماسی اعلام کرد فرزندش بیمار است و این قرار به فردا موکول شد.

Tabnak.IR | تابناک

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند