امیر قطر اولین قربانی صدور تروریسم به سوریه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به آنها هشدار می‌دهیم از فرجام امیر سابق معزول قطر که اولین قربانی سرمایه‌گذاری روی القاعده و دشمنی با جهان اسلام است، عبرت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از اقدام اخیر برخی کشورها برای ارسال سلاح و تجهیزات جنگی به تروریست‌های سوریه اظهارداشت: محاسبات آمریکا و غرب درباره سوریه غلط از آب درآمد، مقاومت مردمی شکل گرفته در سوریه پیروز نهایی منطقه خواهد بود و غربی‌ها باید بدانند معادله رأس القاعده و هم‌پیمانانش در سوریه با حجم انبوه سلاح تغییر نخواهد کرد. 

سردار فیروزآبادی با تأکید بر اینکه طرفداران غرب و رژیم صهیونیستی در سوریه توان خود را از دست داده‌اند و ارسال سلاح برای تروریست‌ها نیز چاره‌ساز نخواهد بود، بیان داشت: سلاح‌هایی که با پروازهای هوایی و از طریق بعضی کشورها خلیج فارس به کشور همسایه شمالی سوریه فرستاده می‌شود، در اختیار القاعده قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: آمریکا و غربی‌ها باید بدانند القاعده در مرزهای سوریه و عراق محدود نخواهد شد و مرز نمی‌شناسد؛ دود این سلاح‌ها در آینده به چشم کاخ سفید، کاخ واتیکان و کاخ الیزه خواهد رفت و چه بسا اشک از چشمان کاخ‌نشین‌ها سرازیر کند. 

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه تحلیل غربی‌ها در تسلیح القاعده بسیار شگفت‌انگیز است و رژیم اشغالگر قدس، اردن و همسایگان شمالی سوریه نیز از آن مصون و بی‌نصیب نخواهد بود، تصریح کرد: انبار تسلیحات در دست القاعده به معنای خرمن‌های آتش‌گیر در نقاط مختلف جهان بود و تروریسم کور را به جای‌جای جهان تکثیر خواهد کرد. 

عضو شورایعالی امنیت ملی در ادامه گفت: امروز با این سلاح‌ها علما اسلامی و مردم بی‌گناه عراق، سوریه، مصر و لیبی هدف قرار گیرند ولی این آتش به دامن غربی‌ها نیز سرایت می‌کند. 

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به تبعات این تصمیم خطرناک برای جهان افزود: غرب که فریاد مبارزه با تروریسم‌اش گوش جهان را کر کرده است امروز لشکری سازمان یافته و بی‌ثبات با فرماندهی کسانی که آنها را نمی‌شناسد به راه انداخته است باید مسئولیت بی‌نظمی، خونریزی و آتش‌ناشی از ارسال سلاح به منطقه حساس شمالی سوریه را برعهده گیرد. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تأکید کرد: این نقطه -سوریه – به افغانستان دیگری برای القاعده تبدیل خواهد شد که در حاشیه دریای مدیترانه و هم مرز اروپاست. 

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به اینکه «هم‌اکنون بسیاری از منافع آمریکا در دسترس و تیررس سلاح‌های اهدایی به تروریست‌های سوریه است» تصریح کرد: غرب بایستی از این دیوانگی مدرن دست بردارد و مسیر صلح و همبستگی برای کشورهای جهان را دنبال کند و باید بداند که آتش‌افروز خود در آتش خواهد سوخت. 

وی همچنین خطاب به دولت‌های به اصطلاح «دوستان سوریه» که از القاعده علیه حکومت قانونی سوریه حمایت می‌کنند، گفت: به آنها هشدار می‌دهیم از فرجام امیر سابق معزول قطر که اولین قربانی سرمایه‌گذاری روی القاعده و دشمنی با جهان اسلام است، عبرت بگیرند و فکر نکنند که همکاری با آمریکا و صهیونیست‌ها و حمایت از خونریزی‌ها موقعیت‌شان را تثبیت خواهد کرد در واقع سرنوشت امیر سابق قطر آینه تمام‌نمای همفکران او در اجلاس-دوستان سوریه- در قطر است.

Tabnak.IR | تابناک

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند