حذف گازال ب از مسابقات جام داربست

عصر چهارشنبه  تیم گازال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام داربست به مصاف تیم اتحاد کوهیچ رفت و با نتیجه ۱-۰ از این تیم شکست خورد و از این دوره از مسابقات کنار رفت.

گازال از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و صاحب موقعیت هایی شد که در یکی از آن ها کاپیتان گازالیها ، سیاوش چنگالخوش در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که  این موقعیت را از دست داد تا نیمه اول با تساوی ۰-۰ به پایان برسد.

در نیمه دوم گازال نیز همانند نیمه اول صاحب توپ و میدان بود اما برخلاف روند بازی این تیم کوهیچ بود که توانست بر روی یک ضربه ایستگاهی  به گل برتری برسد و ۱-۰ از حریف خود جلو بیفتد . گازال که هیچ چیز برای از دست داشتن نداشت به حملات خود ادامه داد و صاحب چند موقعیت مسلم گلزنی شد که با بی دقتی مهاجمان توپ ها یکی پس از دیگری از دست میرفت تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد و تیم گازال از این دوره از مسابقات کنار برود.

ترکیب: بهروز مهربان – مجید ریزپوران – راشد واحدیان ( محمد احمدی ) – عبدالرحمان واحدیان – ناصر خدمتگر – سیاوش چنگالخوش – عبدالله احمدی – عبدالله داشته ( محمد یوسفی ) – عبدالرئوف مشایخی ( یونس جلیل پور ) – سیدعلی حسینی – بهروز خویشکار ( بهرام پیشاهنگ )

 

پایگاه خبری باشگاه فرهنگی ورزشی گازال جناح

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند