آموزش تغییر آهنگ ورود و خروج ویندوز

قابلیت امکان تغییر در آهنگ ورود به سیستم عامل (Log on) و خروج از آن (Log off)، در نسخه های مختلف ویندوز مشاهده می شود، اما کاربران ویندوز ۸ نمی توانند این کار را انجام دهند و چنانچه به بخش مربوط برای تغییر آن نیز مراجعه کرده باشند، گزینه های مربوط به انجام این کار را مشاهده نخواهند کرد، چرا که این گزینه ها در ویندوز ۸ غیرفعال شده است!


اگر دوست دارید همانند دیگر نسخه های ویندوز، این آهنگ ها را به دلخواه خودتان تغییر دهید، می توانید با اعمال یک هک در رجیستری، این کار را به انجام برسانید:

۱ کلیدهای Win key + R را از روی صفحه کلید فشار دهید تا پنجره Run نمایش داده شود.

۲ عبارت regedit را در کادر موردنظر وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.

۳ در ستون سمت چپ مسیر زیر را دنبال کنید:

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\EventLabels\WindowsLogon

۴- پس از مراجعه به مسیر فوق، در بخش سمت راست گزینه ای با عنوان ExcludeFromCPL قابل مشاهده است. روی این کلید دو بار کلیک کرده و مقدار آن را از عدد یک به صفر تغییر دهید.

۵- تا این مرحله شما قابلیت تغییر در آهنگ ورود به سیستم عامل را فعال کرده اید، برای فعالسازی این قابلیت هنگام خروج از سیستم عامل نیز به مسیر ذکر شده در مرحله ۳ بروید و به جای Windows Log on گزینه Windows Log off را در انتهای مسیر انتخاب کنید.

۶- کارهای مرحله ۴ را تکرار کرده و مقدار کلید ExcludeFromCPL را از یک به صفر تغییر دهید.

۷- حالا می توانید ویرایشگر رجیستری را ببندید و به بخش Sound در کنترل پنل مراجعه کنید. (برای انجام این کار می توانید پس از فشار کلیدهای Win Key + W، عبارت sounds را وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید)

۸- مشاهده می کنید که دو گزینه Windows Log off و Windows Log on به فهرست گزینه های موجود اضافه شده و می توانید آهنگ دلخواه خود را به این دو گزینه اختصاص دهید.

بی کلک

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند