دستگیری زنان بدحجاب در کنسرت مازیار فلاحی در برج میلاد

طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی از عصر دوشنبه از برج میلاد آغاز شد.

بقیه در ادامه مطلب

 

 

به گزارش تک ترین به نقل از  ایسنا، ماموران پلیس پایتخت از عصر دوشنبه در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور و امنیت اجتماعی طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی را به مرحله اجرا گذاشتند.

 

در این طرح ماموران پلیس امنیت اخلاقی با حضوری گسترده در مجموعه فرهنگی برج میلاد که در آن کنسرت یکی از خوانندگان قرار بود برگزار شود، ضمن برخورد با افراد بدحجاب از ورود آنها به کنسرت جلوگیری کردند.

 

از سوی دیگر برابر اعلام پلیس پایتخت اجرای این طرح در روزهای آتی در سایر اماکن هنری تهران نیز اجرا می‌شود.

 

در طول برگزاری این کنسرت برابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، “ل. الف”، بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون نیز که قصد ورود به این کنسرت را داشت به دلیل بدحجابی مورد تذکر ماموران پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت و نهایتا توسط پلیس دستگیر شد.

 

سردار احمدرضا رادان ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز در این خصوص به ایسنا گفت: پلیس اجازه برپایی مراسم و یا نمایشگاه‌هایی که در آن حجاب و عفاف رعایت نشود را نمی‌دهد.

 

وی با اشاره به دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سرشناس به علت بدحجابی در محل برج میلاد افزود: نیروی انتظامی بارها تاکید کرده است از برگزاری مراسمی که در آن عفاف و حجاب رعایت نمی‌شود، جلوگیری می‌کند.

 

وی افزود: امروز(روز دوشنبه) در مراسمی که در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شده بود، پلیس از ورود افراد بدحجاب به آن ممانعت کرد.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تک ترین سایت ایرانی

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند