قیمت گوشی در بازار تهران

به گفته برخی از منابع بازاری میزان تمایل پولدار‌های تهرانی به خرید گوشی‌های اعیانی چند ده میلیونی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. در حالی که کاهش قدرت خرید عموم مردم باعث شده تا به سمت گوشی‌های ارزان قیمت روی آورند؛ اما پولدار‌های تهرانی به خرید گوشی‌های چند ده میلیون تومانی اقدام می‌کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد این گوشی‌ها شامل امکانات خاص سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم‌عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهم‌تر تک بودن آنها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند.
این گوشی‌های گران‌قیمت با انواع و اقسام مختلف از حدود سه سال گذشته وارد بازار کشور می‌شده‌اند؛ اما هیچ‌گاه به اندازه زمان فعلی از اقبال مردم برخوردار نبودند. قیمت اولین گوشی‌های لوکس و گران‌قیمتی که در سال‌های گذشته در پشت ویترین مغازه‌ها دیده می‌شد با قیمت گوشی‌های لوکس فعلی موجود در بازار قابل مقایسه نیست؛ چراکه هم اکنون مشتریان این گوشی‌های خاص باید حداقل حدود ۲۰ میلیون تومان را برای خرید یک مدل ساده گوشی گران قیمت معتبر صاحب نام جهانی صرف کنند.

مجله خبری

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند