وضعیت تمرینات تیم های پایه در گفتگو با سرپرست تیم های پایه گازال

با توجه به نزدیک بودن فصل امتحانات و سنگین شدن ترافیک امتحان و درس و …. سراغ آقای فقیه رفتیم و وضعیت تمرینات و برنامه های تیم های پایه را از وی جویا شدیم.
آقای فقیه با اشاره به اینکه فصل امتحانات در حال آغاز است گفت تمرینات تیم های پایه از روز چهارشنبه گذشته(۲۹/۹/۹۱)تعطیل شده. تیم نوجوانان آخرین بازیشان را با کوخرد انجام دادند و این تیم را با نتیجه ۱-۰شکست دادند.
در فصل امتحانات تیم های نوجوانان و نونهالان بیشتر وقتشان را به درس و کتاب اختصاص خواهند داد ما هم البته که مثل هر سال برنامه هایی در این زمینه خواهیم داشت. برگزاری جلسات مطالعات آزاد برای نوجوانان و کلاس های تقویتی مختلف برای نوجوانان، نونهالان و جوانان و البته انجام مشاوره و کلاس و راهنمایی و هدایت تحصیلی هم برای جوانان و امید از جمله برنامه های درسی باشگاه در این فصل خواهند بود.
البته در رده های جوانان و امید بدلیل ایجاد آمادگی برای موفقیت در کنکور سال آینده برنامه های ویژه ای داریم که به انجام خواهیم رساند.
فقیه در ادامه قول داد که در سال آینده منتظر رتبه های خوبی از بین بازیکنان گازال در کنکور خواهیم بود. ایشان در این زمینه افزودند چندین بازیکن جوانان از جمله سیدمحمدحسینی فرزند سیدعبدالرحیم و محمد پیروزه در حال حاضر کاملاً خانه نشین شده اند تا برای کنکور به آمادگی خوبی برسند و سیدمحمدحسینی فرزند سیدعدنان هم که از امیدهای ما در رشته پزشکی سال آینده هستند هم با برنامه ریزی مناسب درسی به مطالعه و تمرین در کنار هم مشغول است تا انشاءالله در پایان لیگ برتر جوانان بتواند با وقت بیشتری در اختیار درسهایش باشد.
فقیه ادامه داد در باشگاه گازال طی ۵سال اخیر فعالیت های خوبی در زمینه تحخصیلات صورت گرفته و اکنون وقت آن رسیده تا ثمره این تلاش و هزینه ها را ببینیم. ایشان خاطر نشان کردند با موفقیت علی رویدل انشاءالله دور جدیدی در تحصیلات تکمیلی گازالیها آغاز خواهد شد و در سالهای آینده این موفقیت ها بیشتر و بیشتر خواهد شد.
در پایان فقیه تأکید کرد که در سال آینده منتظر حداقل یک پزشکی شیراز یا بندرعباس خواهیم بود و حتماً با کمک خداوند و تلاش بچه ها این مهم محقق خواهد شد.
در پایان هم از وضعیت جوانان خبر داد که بدلیل لیگ تمرینات جوانان فعلاً ادامه خواهد داشت اما به محض اتمام لیگ به جوانان هم استراحت خواهیم داد تا بیشتر وقتشان را بتوانند برای درسهایشان بگذارند.

پایگاه خبری باشگاه فرهنگی ورزشی گازال جناح

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند