راه حلی برای زیبایی موهای شما

در صورتی که تمایل دارید موهای سالم و شفاف داشته باشید می توانید با محصولات رنه بلانش بیشتر آشنا شوید به همین منظور ما گلچینی از این محصولات را به شما ارائه می دهیم.

ماسک ترمیم کننده سریع RBHC :

آیا موهای شما تحت تاثیر  استفاده نامناسب از محصولات رنگ و دکلره خشک و وز شده و حالت طبیعی خودش را از دست داده است؟ با استفاده از ماسک مغذی و ترمیم کننده «رنه بلانش» موی خشک و آسیب دیده شما ترمیم می شود، به سرعت ساختار کراتینه موی شما بهبود می یابد و نرمی، شادابی، لطافت و درخشش طبیعی به موهایتان بر می گردد. این ماسک ضد الکتریسیته است و به موهای شما حالت می بخشد.

ماسک کراتینه مخصوص انواع مو :

این ماسک حاوی کراتین برای انواع موها مناسب است و موجب بازسازی ساختار موهای ضعیف و آسیب دیده می شود، کراتین موجود در این محصول باعث تغذیه مو و آبرسانی به آن، سلامت، طراوت، نرمی استثنایی و زیبایی ماندگار مو می شود. در فرمولاسیون این محصول از اسید های آمینه سولفور برای محافظت از موها و درمان موهای ناسالم استفاده شده است.

سرم کریستال RBHC :

محصولات انحصاری رنه بلانش سرم کریستال حاوی سیلیکون غلیظ است که به منظور درمان و پیشگیری سریع و قطعی موخوره استفاده می شود. زیرا برای موهای خشک و وز شده مناسب است، که شکنندگی موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و محافظت کننده ساختار مو است. این سرم دوام طولانی مدت دارد.

ماسک احیا کننده جهت موهای رنگ شده ۵۰۰ میل H-zone :

این ماسک درمانی مناسب برای موهای رنگ شده و تحت درمان می باشد و غنی شده از عسل برای جلوگیری از کدر شدن رنگ مو و حاوی روغن آرگون جهت تغذیه کردن قوی مو و ماندگاری رنگ مو. خنثی شده از سیلیکون جهت پوشش دهی سطح بیرونی مو و حفاظت کننده مو در برابر عوامل اتمسفری . نتیجه آن، رنگ موی زیباتر و ماندگاری و براقیت بیشتر.

اسپری احیا کننده دو فاز جهت موهای رنگ شده ۲۵۰ میل H-zone :

این اسپری مناسب برای موهای رنگ شده و تحت درمان می باشد که حاوی کره کاریته و موم زنبور عسل است . این سرم موها را آبرسانی کرده و از رنگ موها در برابر اشعه UV محافظت می کند و براقیت مو را برای مدت زمان زیادی حفظ می کند. درخشندگی مو را تشدید کرده و اثر الکترواستاتیک مو را از بین می برد.

رنگ مو RBHC :

فرمول اختصاصی این رنگ مو حاوی نرم کننده، حالت دهنده، پروتئین گندم، کلاژن، موم نمک دریایی با PH پایین و درصد کمی آمونیاک است. دوام طولانی مدت دارد و سفیدی موها را ۱۰۰ درصد می پوشاند. این رنگ موی ژله ای منحصر به فرد است و شرایط بهداشت و ایمنی شما را تضمین می کند.

شامپوی S1 حاوی کراتین :

کراتین موجود در این شامپو موجب بازسازی، تغذیه و آبرسانی به مو می شود. به موها نرمی و لطافت خاصی می بخشد. استفاده از فرمولاسیون اسید آمینه در این محصول آن را برای موهای آسیب دیده مناسب می کند. از این محصول به عنوان شامپوی روزانه استفاده می شود.

منبع : نشریه زیبایی شماره ۵۶

 

 

 

مجله خبری

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند