عملکرد ملی‌پوشان ایران برابر ایتالیا

آمار تحلیلی عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر ایتالیا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاسرادیمیگنی شهر ساساری در حالی که بازی نخست با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران خاتمه پیدا کرده بود، برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه ۳ بر ۲ (۲۵ – ۲۲، ۲۵ – ۲۰، ۲۰ – ۲۵، ۱۸ – ۲۵ و ۱۵ – ۱۳) بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

ایوان زایتسف، بازیکن شماره ۹ ایتالیا در این بازی توانست ۱۸امتیاز کسب کند و امتیازآورترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

سید محمد موسوی، بازیکن تیم ملی ایران هم با به دست آوردن ۱۵ امتیاز به عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن ایران معرفی شد. 

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:

در بخش حمله شهرام محمودی از مجموع ۲۵ حمله، توانست ۱۲ امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از محمودی، امیر غفور از ۲۰ حمله خود موفق شد ۹ امتیاز کسب کند. رحمان داودی، دیگر بازیکن تیم ایران در این بازی ۱۳ حمله انجام داد و موفق به کسب ۸ امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.

در دفاع محمد موسوی عراقی در تیم ایران از مجموع ۱۸ دفاع خود توانست ۱۰ امتیاز کسب کند و پس از وی عادل غلامی ۶ دفاع انجام داد که وی موفق به کسب ۲ امتیاز شد. حمزه زرینی هم ۶ دفاع انجام داد و توانست تنها ۲ امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.

در بخش سرویس هم عادل غلامی ۲۳ بار پشت خط سرویس قرار گرفت و توانست ۲ امتیاز مستقیم سرویس کسب کند. موسوی هم از ۱۶ باری که پشت خط سرویس قرار گرفت ۲ امتیاز کسب کرد. علیرضا مباشری هم از ۴ باری که پشت خط سرویس قرار گرفت موفق شد یک امتیاز کسب کند.

Tabnak.IR | تابناک

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند