وضعیت راه‌های کشور در روز انتخابات

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: برای تسهیل مشارکت اهالی ساکن در جاده کرج – چالوس و روستاهای اطراف در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تردد در طول محور چالوس فردا ۲۴ خرداد دو طرفه است.

به گزارش تسنیم، مرکز مدیریت راه‌ها امروز با انتشار گزارشی آخرین وضعیت راه ها و تردد خودروها در مسیر استان های مختلف کشور را تشریح کرد.

بنابه این گزارش، در حال حاضر اغلب‌ محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

دراین گزارش تاکید شده است: چنانچه ترافیک به گونه‌ای باشد که دو طرفه بودن محور جوابگوی تخلیه ترافیک نباشد و ضرورت یک‌طرفه کردن محور اجتناب نا‌پذیر باشد بر این اساس با هماهنگی پلیس راه راهور ناجا ،تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  ۱۴ الی ۲۴ جمعه ۲۴/۳/۹۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و تردد از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون از محور کندوان، کماکان ممنوع است.

در محور هراز‌ تردد انواع تریلرها کماکان ممنوع بوده و همچنین تردد همه کامیون‌ها به ‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت ۷ تا ۲۲:۳۰ جمعه ۲۴خرداد ماه ۱۳۹۲ از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد همه تریلرها، به‌ استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت ۷ تا ۲۳ جمعه ۲۴ خرداد ماه از محور فیروزکوه، ممنوع است.

در محور زاهدان-زابل و بالعکس تردد همه کامیون‌ها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ جمعه ۲۴ خرداد ماه از محور زاهدان-زابل و بالعکس، ممنوع است.
تردد موتورسیکلت ها از ساعت ۷ تا ساعت ۲۳:۰۰ جمعه ۲۴ خرداد ماه ۹۲ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران-سمنان-مشهد و بالعکس، ممنوع است.

Tabnak.IR | تابناک

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند