قتل پسر عاشق از سوی ۲ برادر

کارآگاهان پلیس آگاهی یزد مرد جوانی که با ضربات سنگ، پسر مورد علاقه خواهرش را به قتل رسانده بود، دستگیر کردند.

به گزارش قانون، ۱۹ فروردین سال‌جاری مرد میانسالی با حضور در پلیس‌آگاهی یزد عنوان داشت که برادرزن ۲۰ ساله‌اش به نام «اسماعیل» برای خرید از منزل خارج شده، اما تاکنون و پس از گذشت دو روز بازنگشته است. با ثبت اظهارات این مرد، تحقیقات کارآگاهان برای یافتن سرنخی از سرنوشت این پسر ۲۰ساله آغاز شد و آنان در بررسی‌های اولیه دریافتند که این فرد به حسن رفتار شهره و مشکل خاصی نیز با فردی ندارد.

در حالی که تحقیقات کارآگاهان برای یافتن سرنوشت «اسماعیل» ادامه داشت، آنان در بررسی‌ها دریافتند که «اسماعیل» در لحظات آخر با دو برادربه نام‌های «نجیب‌ا…» و «حسین» دیده شده است. آن‌ها با کسب دستور قاضی پرونده، راهی محل سکونت این دو برادرشدند که در بررسی‌ها مشخص شد که «نجیب‌ا…» و «حسین» از محل متواری شده‌اندبا فرار این دو، ظن کارآگاهان مبنی بر اینکه آنان از راز قتل «اسماعیل» خبر دارند برانگیخته شد. سرانجام «نجیب‌ا…» در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در مواجهه با مستندات و ادله جرم، لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که متوجه رابطه نامشروع «اسماعیل» با خواهرش شده و پس از طرح این موضوع با «حسین»، تصمیم به قتل وی گرفته‌اند. نجیب‌ا… در اعترافات خود عنوان کرد که شب حادثه مقتول را با موتورسیکلت به اطراف روستاهای «دربید» کشانده و با ضربات سنگ به سر «اسماعیل»، وی را به قتل و جسدش را در‌‌ همان بیابان‌‌ رها کرده است.

با ثبت اعترافات وی، کارآگاهان برای یافتن جسد «اسماعیل» راهی محل اعلامی شدند که جسد «اسماعیل» در حالی که غرق در خون بود و قسمتی از آرنج آن توسط حیوانات خورده شده بود، کشف شد.

دفترچه یادداشت آنلاین یک پسر تنها

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند