دانلود فایل صوتی احمدی نژاد از فاضل لاریجانی و مرتضوی + متن

دانلود فایل صوتی که احمدی نژاد از فاضل لاریجانی و مرتضوی پخش کرد+متن

محمود احمدی نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار، یک فایل صوتی در دفاع از مرتضوی پخش کرد که البته نامفهوم بود. لاریجانی هم در پاسخ گفت که صبح امروز، معاون رئیس جمهور به نزد او رفته و تهدید کرده که اگر استیضاح مرتضوی لغو نشود، نواری علیه یکی از بستگان لاریجانی را در مجلس پخش می کند. رئیس مجلس، اما زیر بار نرفته و گفته است هر نواری ایشان دارد پخش کند، استیضاح لغو نمی شود.

محمود احمدی نژاد در جریان بررسی استیضاح شیخ الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ویدئویی از ملاقات فاضل لاریجانی (برادر علی لاریجانی) و سعید مرتضوی در صحن علنی مجلس پخش کرد.

به گزارش ایلنا، احمدی نژاد در خلال سخنان خود گفت: من نواری دارم که آقای سالک گفت که آن را پخش نکنید.

رییس مجلس در واکنش به اظهارات وی گفت: اگر نواری دارید پخش کنید تا بعدا چیزی نماند.

رییس جمهور این ویدئو را در صحن علنی مجلس پخش کرد، به دلیل آنکه این ویدئو کیفیت بسیار پایینی ازنظر صدا داشت و مکالمات فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی در این ویدئو به خوبی قابل شنیدن نبود رئیس دولت بخش هایی از این مکالمه را برای نمایندگان روخوانی کرد.

متن کامل و بدون دخل و تصرف از روخوانی رئیس دولت دهم در پی می آید:

یک فردی به نام آقای میم که معاون مجتمع قضایی تهران است آمده و می گوید که می دانید من با یکی از برادران آقای لاریجانی رفت و امد خانوادگی داریم. مرتضوی می پرسد:  شما ارتباط دارید. معاون مجتمع قضایی می گوید بله. من می خواهیم این را بگویم که بقیه برادران به گرد پای فاضل نمی رسند و نمره هایشان پیش من صفر است. یعنی اگر بقیه برادران فاضل نبودند من چند فحش به آن ها می دادم و قبولشان ندارم.

بهش گفتند شما هرچه می خواهید به مرتضوی شفاف بگویید. فاضل لاریجانی پیش مرتضوی می آید. باید رک به آقای مرتضوی بگویید که آقای ز که می خواهد با تأمین اجتماعی قرارداد ببندد باید از قبل من به شما وصل شود.

فاضل لاریجانی خطاب به مرتضوی می گوید کسی که می خواهد قرارداد ببندد باید هشیار باشد که در مورد ما تبلیغات نکند و اعلام نکند که با ماست. خودمان جایی می بینیمشان و قرارداد ها را می بندیم.

مرتضوی در اینجا از آقای میم می خواهد که جلسه را ترک کند و احساس می کند که ممکن است حرف هایی مطرح شود که این فرد نباید متوجه شود.

بعد از خروج فرد مورد نظر آقای فاضل لاریجانی به آقای مرتضوی می گوید که من می خواهم با گروه ز کار کنم ولی به صورت کتبی این کار را نمی کنیم.

بعد از آقای مرتضوی می پرسد اخیرا علی آقا را دیده اید یا خیر، مرتضوی می گوید ندیده ام. فاضل لاریجانی می گوید نه ندیده ام. و لاریجانی جواب می دهد که آقا علی نظرش روی شما خیلی مساعد است و می تواند کمک کند و حتی با قوه قضاییه تلطیف کند موضوع را.

خصوصا یک ملاقات جدی باید انجام دهیم بیرون از قوه و مجلس. مثلا در منزل مادر و بدون سر و صدا انجام شود وو علی آقا و آقا صادق هم نباشند. آقای مرتضوی تعجب می کند و می گوید بدون علی آقا و آقا صادق؟

آقای لاریجانی می گوید هردوشون نباید بدانند. بعد آقا فاضل می گوید ابتدا صادقانه و پوست کنده می گویم: ما می خواهیم با گروه ز کار کنیم و یکی دو پروژه خوب به شان پیشنهاد کنید. مثل پالایشگاه یا پروژه های مشابه که تمایل داشته باشند با ما کار کنند در ایران یا خارج که جاذبه هم داشته باشند.

مرتضوی می گوید شما بفرمایید شما بفرمایید من چکار کنم که بدانم چکار باید کرد. فاضل می گوید یک زمینه آشنایی ایجاد شود. مرتضوی می گوید شما نمی شناسید آقای ز را. آقای فاضل می گوید نه. باید یک زمینه آشنایی ایجاد کنیم و توصیه بفرمایید که با ما کار کنند که گروه ز احساس کنند نمایندگی شما را دارم.

در همین پروژه هایی که با شما قرارداد بسته اند ما را معرفی کنید که با آن ها همکاری داشته باشیم و نظارت و کمکی کنیم و در کار ها با آن ها قاطی شویم. کارهای اقتصادی اگر صلاح می دانید و هرکار دیگری که شما توصیه می کنید به گروه ز توصیه کنید که همکاری ما با آن ها برای آینده ایران خوب است. مرتضوی می گوید در خارج از کشور هم من پیشنهاد کردم با شما کار کنند شما چه نظری دارید؟ لاریجانی می گوید من نمی دانم شرایط چگونه است؟ اگر من را به عنوان مباشر خودشان تلقی کنند من می توانم در تمام کار ها با آن ها همکاری کنم. مرتضوی می گوید اگر من شما را به عنوان مشاور معرفی کنم درشان شما نیست. لاریجانی می گوید تلقی اش اینطور باشد لازم نیست جایی مطرح شود.

مرتضوی می گوید شما برادر رئیس مجلس و رئیس قوه مقننه این مملکت هستتید مناسب نیست که شما را به عنوان مشاورشان تلقی کنند. لاریجانی می گوید به آن ها بگویید حضور من می تواند یک ارتقایی باشد برای آینده کاری خودتان و به آن ها توصیه کند. مرتضوی می گوید در مجلس و قوه قضاییه می توانید کاری کنید؟ می گوید بله آمادگی داریم بستگی به کیسش دارد دیگر. مشکلاتی که آقای ع. ب که فرد مشهوری است و شما می شناسید و آدم متدین و زحمتکشی است و ده پانزده پروژه پتروشیمی دارد و احتیاج به کمک دارد. مرتضوی می گوید شما برایش چکار کردید. لاریجانی می گوید این فرد چندین مشکل دارد. یک سری مشکل بانکی دارد که همین فردا ساعت ۹ من با این فرد قرار دارم تا مشکلاتش را پیگیری کنم و مشکلات واحدهای پتروشیمی اش را می خواهم حل کنم.

آقای ع. ب و آقای میم هم می آید و مشکلاتی که در قوه قضاییه دارد و مشکل های اجرایی دیگرش را می خواهم حل کنم. از مفاسد اقتصادی هم پرونده داشت که برایش پیگیری کردم و از طریق اخوی مشکلش را حل کردم.

مرتضوی می گوید خوب شما این اعتبار را دارید که از اخوی دستور بگیری؟ لاریجانی می گوید: بله حتی در یک جلسه اخوی، این بنده خدا ها که گفتم را دید و به ایشان گفتم من با این بنده خدا ها کار می کنم و بنده خدا مشکل دارد و نیاز به حمایت دارد و من حمایت اخوی را برای این ها گرفتم. مرتضوی می گوید خوب اخوی دستور داده است مشکلاتش حل شود؟ لاریجانی می گوید بله من خودم هم مشاور بانک صنعت و معدن بودم و قسط های این بنده خدا را تقسیط کرده ام که حل شود.

پرونده زیاد بوده و رئیس دادگستری یکی از استان ها هم یک عده از او سر زمین شکایت کرده بودند و ما صحبت کردیم و مشکلاتشان را از طرریق آقای الف حل کردیم.

مرتضوی می گوید:  بحث های کارگری بوده. لاریجانی می گوید هم کارگری بوده و هم مسائل مالیاتی همه را حل کرده ایم. من الان پوست کنده بگویم. من کار دانشگاهی کرده ام و الان نوه دارم و اموراتم با ماهی ۲ میلیون تومان نمی چرخد تازه دوزاری من افتاده است و الان یک فرصت ویژه پیدا شده است و در این چند سال که ورود به کار اقتصادی پیدا کرده ایم و الان قلق ها دستم آمده است و واقعیت این است که می خواهم برای من قدمی بردارید و یک مسکن مختصری چیزی به نام یکی از بستگان من کند برای شروع کارش. مقطعی به قضیه نگاه نکند و فکر کند می خواهد یک استفاده گذری بکند. بگویید یک آپارتمان ۶۰۰ یا ۷۰۰ متری به ما بدهد. مرتضوی می گوید ویلایی می خواهید یا آپارتمان؟ لاریجانی می گوید اگر ویلایی باشد بهتر است. مرتضوی می پرسد خودتان جایی را دارید معرفی کنید. لاریجانی می گوید بله به نام یکی از اقوام ما آپارتمان را بخرد. این بنده خدا پدرش فوت کرده است و به چشم نمی آید و اسمش را به مرتضوی می گوید.

احمدی نژاد در پایان می گوید ما این مسائل را گفتم که شما پیگیری کنید. بالاخره ما دولت هستیم و شما مجلس و ته این حرف ها هم پیشنهاد است که من مسائل را حل می کنم.

توجه مهم: این متن، ادعای احمدی نژاد است و در فایل پخش شده، به جز اصوات نامفهوم چیزی شنیده نمی شود.

دانلود فایل صوتی – ۵ مگابایت | لینک کمکی اول – دوم

بی کلک

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند