تربیت بندرعباس گازال را از صدر جدول پایین کشید

در بازی روز جمعه از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان گازال مقابل تربیت بندرعباس دو چهره متفاوت را از خو د نشان داد.
در نیمه اول بازی ، گازال چهره ای ضعیف و دست و پا بسته از خود به نمایش گذاشت و دو گل خورد. در این نیمه توپ و میدان در دست تربیتیها بود.
گل اول از روی نقطه کرنر و با تعلل مدافعان و دروازه بان گازال بدست آمد. توپ ارسالی از روی نقطه کرنر در حالی به تور گازالیها بوسه زد که در محوطه ۵/۵متر و با ضربه پا و نه سر به سمت دروازه مهربان نشانه گیری شد. گل دوم تربیت روی کار زیبای ترکیبی بازیکنان سمت راست این تیم به دست آمد. در حالی که با چند پاس ترکیبی سریع موقعیت مسلم گلزنی ایجاد شد و گازال برای دومین بار دروازه اش را فروریخته دید.
در نیمه دوم – بویژه در ۲۵دقیقه پایانی – اما وضعیت کاملاً متفاوت بود. انگار گازالیها از خواب بیدار شده بودند و تا می توانستند حمله کردند. چنیدن موقعیت هم بدست آمد اما جز در موقعیتی که به پنالتی منجر شد و با ضربه زبیر خیر گل شد راه به جایی نبردند.
ترکیب گازال:
بهروز مهربان – مجید ریزپوران (دقیقه ۶۰سیاوش چنگالخوش) – آرش خیر – علی رونماپور – یونس رحیمی – محمد جمهوری(دقیقه ۸۰ علی باقری) – محمد دوحرف – محمود پرنور – محمد بلو – زبیر خیر – سیاوش نگارانی
زننده گل:
زبیر خیر(از روی نقطه پنالتی(دقیقه ۸۰)

پایگاه خبری باشگاه فرهنگی ورزشی گازال جناح

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند