برگزاری مسابقات فوتبال یادواره شادروان مصطفی دارا

باشگاه فرهنگی ورزشی تلاش جناح همه ساله مسابقات فوتبال یادواره جوان بااخلاق و ورزشکار نمونه، مرحوم مصطفی دارا را برگزار می کند. برای انجام این اقدام پسندیده و فرهنگ ساز باید از مسئولین تلاش تشکر کرد. 

این بازیها همه ساله در رده جوانان برگزار می شود. مسئولین باشگاه تلاش جناح برای برگزاری این مسابقات سنگ تمام گذاشته و هر سال بهتر از سال گذشته این بازیها را به انجام می رسانند.

تیم فوتبال جوانان گازال جناح که قهرمان دوره گذشته این بازیها بوده متأسفانه امسال نمی تواند در این مسابقات شرکت کند. سرپرست این تیم (آقای فقیه )می گوید ۷مصدوم داریم بطوریکه تمرینات ما در هفته گذشته با۱۲الی۱۴نفر برگزار شد. از طرف دیگر لیگ جوانان استان هم اوایل مهرماه شروع خواهد شد و با این اوصاف از ترس مصدومیت بیشتر و خطر آسیب دیدگی بازیکنانمان نمی توانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

جا دارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این جوان بااخلاق و نمونه، مراتب عذرخواهی خود را به دلیل عدم مشارکت در برگزاری یادواره آن مرحوم مغفور را از خانواده آن عزیز ، باشگاه تلاش و همه کسانیکه برای گرامیداشت یاد و خاطره این جوان و  الگوسازی برای همه جوانان شهر و کشورمان تلاش و جهاد می کنند ، اعلام نموده و امیدواریم تا در دوره های بعد و مسابقات آتی بتوانیم همپای سایر مسئولین و تیم های شرکت کننده برای گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز گامی برداشته و از این وزنه فرهنگی توشه ای بدست آوریم…..انشاءالله….

 

پایگاه خبری باشگاه فرهنگی ورزشی گازال جناح

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند