مراسم اعدام چند ارازل و اوباش و متجاوزگر در تهران

 

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه در حالی برگزار شد که برخی از مردم از شب گذشته به محل اعدام آمده بودند.

بقیه در ادامه مطلب

 

به گزارش مهر، ساعت ۴ بامداد است و باران شدیدی در حال بارش است. خیابانهای منتهی به چهار راه میثم واقع در خیابان شهید محلاتی تهران پر از خودروهای پلیس است و مردم از محله های اطراف برای دیدن مراسم اعدام خود را به محل اجرای حکم می رسانند.

 

هر چه به محل اجرای حکم نزدیکتر می شویم تراکم جمعیت بیشتر می شود. جوانان ونوجوانان بیشترین تماشاچیان مراسم اعدام را تشکیل می دهند. از یکی از اهالی محل سوال کردم آیا می دانید چه کسانی امروز اعدام می شوند گفت: از شب گذشته که داربستهایی را نصب کردند و پلاکاردی بزرگ که روی آن نوشته شده بود مراسم اعدام  چهار متجاوز به عنف و اراذل و اوباش نصب شد این خبر مثل بمب در محل پیچید و همه برای هم پیامک می زدند.

 

وی افزود: من خانه ام درست مقابل جایگاه مراسم اعدام است و به جرات می توانم بگویم بیش از صد نفر از ساعت ۱۰ شب در این مکان تجمع کرده اند و همینطور که می بینید الان ساعت ۴ صبح است و حدود سه هزار نفر جمعیت آمده است.

 

بالاخره انتظارها به پایان رسید و خودروی حامل زندانیان ساعت ۵:۱۳ دقیقه وارد شد. همراه با خودرو متهمان سرهنگ محمدیان رئیس اداره آگاهی تهران و فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای جنایی تهران هم حضور یافتند.

 

در این مراسم خبری از جرثقیل نبود و چوبه اعدام با داربست نصب شده بود. ۴ نیروی پلیس با صورتهای پوشیده ماموریت داشتند تا طنابهای قرمز رنگ را برای مراسم اعدام آویزان کنند. بالاخره طنابها بعد از ۲۰ دقیقه نصب شد و ساعت ۵:۵۰ دقیقه مراسم اعدام آغاز شد.

 

پس از قرائت قرآن و حکم دادگاه متهمان یکی یکی از خودرو پیاده شده و به سمت جایگاه حرکت کردند. در این میان یکی از متهمان گریه می کرد و دعا می خواند ولی سایر متهمان هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دادند. به دلیل کوتاه و بلند بودن طنابهای اعدام ماموران چندین بار جای متهمان را تغییر دادند تا اینکه برای رسیدن طناب به گردن یکی از متهمان چندین صندلی پلاستیکی روی هم قرار دادند.

 

پس از قرائت حکم راس ساعت ۶:۰۳ بامداد ماموران اعدام حکم را اجرا کردند. صدای صلوات از میان جمعیت بلند شد.

 

ساعت ۶:۳۰ بامداد هم با تائید پزشکی قانونی اجساد متهمان به داخل خودروی ویژه حمل اجساد منتقل شد. ولی مردم همچنان حضور داشتند و از تمامی صحنه ها فیلمبرداری می کردند.

 

به گزارش مهر، این چهار نفر بامداد چهارشنبه به اتهام تجاوز به عنف با حکم دادگاه و با حضور معاون دادستان تهران در ملاء عام اعدام شدند. یکی از متهمان مرد جوانی است که سه سال قبل یک شب در حوالی میدان آزادی یک دختر دانشجو را با تهدید چاقو وحشیانه مورد تجاوز قرار داده بود اما به دلیل باقی ماندن تلفن همراهش در صحنه وقوع جرم مأموران پلیس موفق شدند او را دستگیر کنند.

 

در پرونده دیگر فردی در تیرماه سال ۸۷ خود را به عنوان یکی از دوستان شوهر یک زن معرفی کرده و به بهانه دادن یک بسته از سوی شوهرش به او در خانه‌اش تجاوز کرده است.

 

همچنین در پرونده سوم مرد جوانی در پوشش مسافربر اقدام به سوار کردن زنان جوان کرده و سپس با تغییر مسیر در محلی خلوت به آنها تجاوز کرده است. جبار سینگ یا همان احسان متهم دیگری است که در سال ۸۵ پسر جوان ۱۷ ساله‌ای را مورد تجاوز قرار داده و از اشرار سابقه دار بوده است.

 

.
.
..
.

.

تک ترین سایت ایرانی

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند