ابزاری برای تبدیل آی پد به مک بوک ایر

بعضی افراد زمانی که یک وسیله یا لباس را می خرند، با دیدن مدل دیگری از آن خیلی زود از خریدشان پشیمان می شوند و می کویند : « کاش آن یکی را خریده بودیم » احتمالاً این جمله برای خیلی از ما آشناست.

شاید این اتفاق درباره کسی که بین آی پد و مک بوک ایر اپل گیر کرده و نمی داند کدام یک را انتخاب کند، پیش آمده است. باید گفت که این افراد واقعاً آدم های خوش شانسی هستند چون وسیله ای به تازگی طراحی شده که آی پد را به مک بوک ایر تبدیل می کند. این ابزار Brydge نام دارد و در واقع، یک کاور کی بورد برای آی پد است که سعی می کند آن را ازنظر شکل و ظاهر و وزن شبیه به مک بوک ایر کند. طراحان Brydge سعی دارند که با تولید این ابزار به تجهیزات بی شماری که برای آی پد طراحی شده، بپیوندند.

البته خود آی پد به تنهایی یک ابزار فوق العاده و کامل است و به همین دلیل هم لقب پر فروش ترین تبلت جهان را به خود گرفته است. این تبلت برای مصرف محتوا، وب گردی، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و کارکردن با اپلیکیشن های مختلف یک ابزار لذت بخش و سرگرم کننده است، اما در بعضی موارد به ویژه در مورد خواندن محتوای مبتنی بر متن، این تبلت چندان سرگرم کننده نیست. دلیل ساختن کیس های کی بوردی نیز همین است. به طور مثال ، لاجیتک کیس کی بورد طراحی کرده است. همچنین تبلت های آندرویدی هم همانند Transfoemer Pad Eee شرکت اسوس به تازگی طراحی شده اند که داک های کی بورد دارند. اما Brydge کیس کی بوردی است که تبلت پرطرفدار اپل را به لپ تاپ پرطرفدار این شرکت تبدیل می کند. این کیس به گونه ای طراحی شده است که قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه دارد و در قسمتی از آی پد قفل می شود. به این ترتیب کاربر آزادی عمل بسیاری برای کار با این کی بورد دارد.

منبع : مجله دانستنیها

مجله خبری

متولد چه ماهی هستی ؟

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند